پیگیری سفارشات

محصول خریداری شده شما پس از ثبت سفارش در مرحله آماده سازی قرار خواهد گرفت.

 سپس محصول پس از بسته بندی به صورت آنی به شرکت پست یا تیپاکس تحویل داده خواهد شد.

تمامی بسته ها با توجه به آدرس مشتری با بررسی ارائه خدمات دهی شرکت پست یا تیپاکس در آن منطقه به آسان ترین روش ممکن برای شما ارسال و درب منزل تحویل داده خواهد شد.

تحویل کالا توسط شرکت پست به مشتریان با توجه به مسافت ها و تعطیلات احتمالی در بازه 3 تا 5 روز کاری و شرکت تیپاکس با توجه به مسافت ها و تعطیلات احتمالی در ۲ تا ۴ روز کاری انجام میشود.

در صورتی که طی زمان گفته شده بسته به دست مشتری نرسید یا دچار تاخیر طولانی شد میتوانید از پشتیبانی لئون کادو بخواهید تا محصول را برایتان پیگیری نمایید.

همچنین میتوانید در صورت ثبت نام از قسمت سفارشات من سفارش خود را مشاهده و رهگیری نمایید در غیر این صورت برای پیگیری از طریق آدرس زیر با وارد کردنه کد رهگیری مرسوله پستی که در زمان ارسال محصول توسط شرکت پست برایتان پیامک شده است از روند تحویل سفارش خود آگاه شوید.

https://tracking.post.ir 

شرکت تیپاکس کد رهگیری مرسوله شما را در زمان ارسال به شماره تلفنی که در هنگام خرید ثبت کردید ارسال خواهد کرد.

در صورت عدم دریافت کد رهگیری مرسوله خود از قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.