شرایط و قوانین فروشگاه

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

* اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به پشتیبانی لئون کادو اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لئون کادو بازگردانده شود.

- برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس، ایرادهای‌ فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. همچنین استفاده نادرست پس از تحویل کالا، مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را نیز در بر نمی‌گیرد.

استفاده از شرایط گارانتی محصولات چه شرایطی دارد؟

* اگر برای کالای خریداری شده، طی مدت استفاده مشکلی پیش بیایید از زمان تحویل کالا تا مدت زمان قید شده گارانتی (مثال ۳۰ روز) ایراد یا اشکال فنی پیش بیاید لئون کادو محصول را بدون دریافت وجه با یک کالا آکبند تعویض مینماید.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد چه؟

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به پشتیبانی لئون کادو از طریق تیکت، ایمیل یا پیامک اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل‌مشاهده باشد، مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

- درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لئون کادو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر از خرید خود منصرف شدم امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله این امکان تا زمانی که هنوز سفارش ارسال نشده باشد وجود دارد و باید هرچه سریع‏‌تر به پشتیبانی لئون کادو اطلاع داده شود.

- اگر مشتری گرامی بعد از اتمام خرید و دریافت کالا از خرید خود منصرف شد، به مدت 7 روز کاری فرصت دارد تا با ارائه دلیل و بدون پرداخت جریمه، کالا را بازگرداند و تنها هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین کالای مرجوعی پس از بررسی و کارشناسی توسط فروشنده در صورت عدم آسیب‌دیدگی و سالم بودن کالا پذیرفته شده و در نهایت هزینه پرداخت شده توسط مشتری حداکثر تا 72 ساعت کاری به‌حساب وی عودت داده خواهد شد.

قصد مرجوعی کالای خریداری شده را دارم چگونه میتوانم این کار را انجام دهم ؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش لئون کادو جداً خودداری نمایید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شده و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند جعبه، ساک دستی، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

- اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش‌فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

- پس از تایید کارشناسان جهت مرجوعی کالا به نزدیکترین دفتر پیشخوان مراجعه کرده و کالا را به ارزان ترین روش پستی (سفارشی یا پیشتاز) به آدرس فروشگاه مرجوع نمایید.

لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به روش های پست ویژه یا تیپاکس به عهده مشتری است و لئون کادو تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. 


- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی، فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش لئون کادو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

- کارشناسان خدمات پس از فروش لئون کادو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ لئون کادو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، لئون کادو تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و لئون کادو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور به مشتری را می‌پذیرد.

- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط لئون کادو بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولیدکننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت هستند، لذا علی‌رغم تصور آن ‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به ذکر است وجه بازگشتی تنها به حسابی واریز می‌گردد که هزینه سفارش با آن پرداخت شده و لئون کادو در قبال درخواست مشتری برای عودت وجه به حسابی دیگر مسئولیتی ندارد.

- ملاک کارشناسی عمل و اقدام فروشگاه ، طبق دستور عمله قوانین تجارت الکترونیک است و فروشگاه هیچگونه دخل و تصرفی در کارشناسی های مربوطه ندارد .

 

 درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

 پیام خود را در صفحه "تماس با ما" ثبت و ارسال کنید پشتیبانی ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما بوده و در صورت نیاز با شما تماس برقرار خواهد کرد.